dinsdag, juni 03, 2008

Gisteren

Tja, hoe ging dat gisteren? Ik dacht dat ik pas na twaalven zou horen of ik iets gewonnen zou hebben of niet. Dus daarvoor kon ik rustig mijn gang gaan, dacht ik. Ik had nog even twee rondjes Vondelpark gerend en kwam net onder de douche vandaan toen er om tien uur werd aangebeld door mijn uitgeefsters en een cameraploeg... Maar ja. Extra leuk natuurlijk. Had ik het geweten, dan had ik me toch écht even van tevoren geschoren.

Het filmpje begint met Sjoerd Kuyper, waar de ploeg van Nieuw Amsterdam óók nog even champagne moest drinken...



3 opmerkingen:

marieke zei

Ik vind het wel wat hebben, die baard. Lekker nonchalant en ongedwongen en heel naturel. :)

Jeska zei

Leuk filmpje!
En wat goed van je dat je je ‘train of thought’ vasthoudt als de telefoon gaat.

Jan Paul zei

Tja, dit filmpje háált het qua montage, regie en professionaliteit niet bij mijn eigen Youtube-filmpjes. Maar ik vind het wel knap wat ze er van wisten te maken in zo'n korte tijd. Sien baalt als een stekker, want haar woeste geblaf is wel opgenomen maar is uiteindelijk niet in het filmpje gekomen. Net goed.

Je ziet me trouwens even naar mijn arm wijzen: kippenvel.