woensdag, juni 11, 2008

Geert Chatrou

Kijk. De gemiddelde bouwvakker heeft natuurlijk geen schijn van kans als hij naar een vrouw fluit. Maar Geert Chatrou wel. Luister maar.



Hij moet dan natuurlijk wel een ander melodietje fluiten. Maar aan de kwaliteit ligt het niet. Geert is dan ook meerdere malen op rij wereldkampioen fluiten geworden. En de kans is groot dat hij dat - ondanks felle competitie - nog een paar keer wordt. Hij is namelijk de enige ter wereld die met zijn keel fluit. Al die trillers komen niet van zijn tong, maar uit zijn keel. Echt waar. Daarom kan hij dat zo razendsnel.

3 opmerkingen:

bibi zei

Ik heb hem al een paar keer zien optreden en het is echt weergaloos. Wat hij over zichzelf zegt? 'Ik ben de enige mens op aarde die fluitend zijn geld verdient.'

Jan Paul zei

En hij wordt nooit uitgefloten door zijn publiek.

Jeska zei

Jeetje. Met verbazing geluisterd. Ik heb het net zitten proberen: een fluitende trilkeel, maar ik moet nog even oefenen.

Nu ik er over nadenk hoor ik het fluiten niet vaak meer op straat. Misschien ligt het aan mijn woonomgeving? Misschien wordt er in een stad meer gefloten als een soort personal-space afbakeningetje.