donderdag, mei 15, 2008

Zonne-energie genererende BH



De Japanse afdeling van lingeriefabrikant Triumph (je moet trouwens Trioemf zeggen en niet trajumf, het is Duits) komt hier met een BH die zonne-energie opwekt. Voldoende om je I-Pod, mobiele telefoon en vele andere gadgets van stroom te voorzien. De plastic pads zijn er niet alleen voor extra volume, maar zorgen er ook voor dat je altijd voldoende drinkwater bij je hebt. Je drinkt dan wel je extra volume op. Ik vrees ook dat je er niets overheen kunt dragen, want dan vangen de zonnecellen geen licht meer. Ik kan de makers van harte mijn Shin Tzi Tsu meditatietechniek aanraden.

10 opmerkingen:

jeska zei

Het valt me tegen van die Japanners dat je er niet eens mee kan vliegen.

ted zei

En waar komt Triumf mee voor de heren?

Jan Paul zei

Een onderbroek op windenergie, denk ik.

bibi zei

Jan Paul, ik word gek. Je hebt behalve die foto (die ik wel leuk vond) zelfs je tekst veranderd. Reclame is een rot wereld en ik ga nooit voor die wereld schrijven als dit het gevolg is. Niemand zou mij trouwens ook willen. Maar zet alles terug, die foto en die tekst, dan maar geen opdrachten van tuttige bangeriken. Of ben ik erin geluisd? Waar ben je eigenlijk?

eva zei

beste jan paul,
nu overdrijf je toch met die verzinsels in je bio'tje!

Jeska zei

Verrek, je tekst is óók anders! Ik was gehecht aan de madeliefjes-boa.
En de foto, verduveld, misschien heb je intussen een nóg mooiere foto?

ted zei

Ik vond die andere foto juist wel spannend!

bibi zei

Ted, vond ik ook. En die tekst was echt heel grappig. Maar misschien was ik hierboven iets te expliciet en te fel. Maar we wachten in spanning op een reactie van de meester zelf.

Jan Paul zei

Zie het nieuwe profiel voor mijn commentaar. (Met dank aan Jeska voor de nieuwe foto!)

Ik verander mijn profiel trouwens regelmatig. De bedoeling is wekelijks, maar dat lukt niet altijd.

bibi zei

Gaaf!