maandag, mei 26, 2008

Jan Pauls Consumentenblog: Kamille-shampoo

10 opmerkingen:

Jeska zei

Gegierd, heb ik! Wat is dit filmpje goed zeg.
En die ingebouwde traumahelikopter lijkt me super.
Zou je dan eerst vlieglessen moeten nemen voordat je de shampoo gebruikt?

ted zei

Ik wil niet veel zeggen, maar zo te zien zit je haar ook veel mooier in model, hoor!

Alexander zei

Tranen van het lachen, zo leuk!!!

Rob zei

LOL! Ja wij kennen elkaar. Bel je deze week.

Jan Paul zei

@Jeska: nee je hoeft zelf geen vlieglessen te nemen, maar je kapper wel.
@Ted: en sterk dat het is! Vanmiddag dreigde er een gevecht op straat, maar ik wist het te voorkomen door te dreigen dat mijn haar ze helemaal verrot zou slaan.
@Alexander: dank je, daar doen we het voor ('we' als in Sien - regie - en ikzelf).
@Rob: nou weet ik nog niet welke Rob je bent...

Jeska zei

Op zich schuilt in deze kwestie een zeker spelelement, Jan Paul: Raad-de-Rob.
Ik ken er óók een paar namelijk.

En over de shampoo, ik had zo gehoopt te kunnen vliegen na gebruik…

Edward zei

Dank je wel, Jan Paul.
Geweldig filmpje.

En ik kijk nu opeens enorm uit naar de EK Shampoofighting. Indoor.

coen zei

Ik snap die rekensom niet: de nieuwe shampoo geeft 100% glans, terwijl die oude 80% glans gaf. Ik snap die 20% glansverschil wel, maar is er iets als meetbaar glans? En misschien geeft de nieuwe shampoo wel 50% procent glans, terwijl de oude dan 30% glans gaf. Ik vind 100% glans zo glanzig.

dorothe zei

ik weet het niet hoor JP...volgens mij is je haar gewoon baggervet :)

Jan Paul zei

Dank je Dorothé. Ik heb alleen gemerkt dat het woord 'vet' uit is. Sinds Joran van de Sloot heeft iedereen het nu over 'vies.'

Mijn haar is dus baggervíés man.