dinsdag, mei 06, 2008

God schiep de wolf...


...en de mens maakte er dit van.

11 opmerkingen:

marieke zei

... en de mens maakte er dit van door middel van Photoshop?

Jan Paul zei

Nee. Door middel van selectief fokken, een schaar, een föhn en wansmaak.

jeska zei

Wat zal dat arme dier het warm hebben met die (dreadlocks)vacht.
Biggels loopt nu trouwens ook al te puffen met zijn lange zwarte haren

coen zei

Maar wel handig als zwabber.

marieke zei

Als ik onze Noorse Boskat een tijdje niet kam, zou die dan ook dreads krijgen???

Jan Paul zei

Als je veel reggae op de achtergrond draait wel.

marieke zei

ik houd niet van reggae... Dan koop ik wel een draadloze koptelefoon voor de kat.

Alexander zei

Ik weet niet zo goed of ik gewoon geschokt moet zijn of juist blij dat de eigenaar dit arme dier niet tot een soort truttige roze lolly heeft omgeföhnd, zoals ook nog wel eens wil gebeuren in die contreien.

bibi zei

Gewoon geschokt zijn is genoeg Alexander. Ik zie dat deze hond een parcourtje loopt dus er valt een hoop uit te hijgen straks.

ted zei

Je hebt helemaal niet verteld hoe het verlopen is, de week dat je ertussenuit trok om te schrijven. Krijgen we dat nog te horen? Wáár je was, wát je wilde schrijven, of het lúkte om te schrijven, enzovoort.

Jan Paul zei

Neeeeh, 's veel te saai.