woensdag, mei 21, 2008

In bed with black beauty

Iedereen kent de beroemde scène uit The Godfather waarin een paard wordt onthoofd en in het bed van een filmregisseur wordt gelegd. 'Mocht de betaling reeds geschied zijn, dan kunt u deze boodschap als ongezonden beschouwen,' grapten Fokke en Sukke nog. Wat de film niet vermeldt is dat de dader van de moord aan de hand van een knullige verspreking is aangehouden. Vier verdachten legden een verklaring af, maar één van hen zei iets doms.

Gianni Gievalli: Ik hak alleen van mensen de kop af. Niet van dieren.
Corrado Cattani: Ik slacht geregeld paarden, maar niet voor de mafia.
Lord Vangrunsven: Ik ben een paardengek. Ik zou nooit de kop van een paard af kunnen hakken. Zelfs niet van een hond of kat.
Thor Bergelund: Ik? Een paard vermoord? Dat kan niet eens. Ik kom net terug van de Bahama's.

Wie valt hier door de mand? En waarom?

10 opmerkingen:

ted zei

Vangrunsven valt door de mand... als paardengek. Een echte paardengek heeft het niet over een paardenkop, maar over een paardenhoofd. Maar of dat nou een verspreking is die aantoont dat hij de paardenmoordenaar is, waag ik te betwijfelen.

Jan Paul zei

Is the correct answer.

Als je zegt dat je een paardengek bent, dan heb je het niet over een kop. Je bent dus geen paardengek en liegt.

jeska zei

Ik ben fan van Thor dus ik kies Thor Bergelund. Ik vermoed dat hij liegt over de Bahama's want ik kan me niet voorstellen dat het een strandaanbidder is.

Jan Paul zei

Een fan van Thor Bergelund? Die ellendige nepnoor?

Jeska zei

NepNoren zijn humoristisch.

Jan Paul zei

En vals, onbetrouwbaar, gierig en vuurgevaarlijk.

En ze stinken gemeen naar pis.

ted zei

O ja? Over een paar weken ga ik naar het noorden van Noorwegen. Moet ik voorzorgsmaatregelen nemen tegen de Noren?

Jeska zei

Kortom: mens.
Ja, ja mijn beeld van de menschheid is zó positief.

Naar pis?

Jan Paul zei

Zeker in juni loont het heel erg om je goed in te smeren met antinepnorenspray factor vijf met voldoende DEET.

En verder veel uit de buurt van putten en riolen blijven en geen stenen of rotsen omkeren.

Jan Paul zei

Gemeen naar pis zelfs, Jeska.