vrijdag, april 11, 2008

Nieuw hoogtepunt!



Dit blog maakt zich op voor een nieuw hoogtepunt. Het 100.000e bezoek komt eraan. Dat is bijna evenveel als Den Bosch inwoners heeft. Nog 700 bezoeken en we zijn er. Dat betekent dat het hoogstwaarschijnlijk zondag zal gebeuren.

Wat gaan we doen? Taart voor de 100.000e bezoeker? Een bos bloemen? Een oorkonde? Neen. Veel leuker. De 100.000e bezoeker krijgt een dwangsom van 20.000 euro aan zijn broek wegens het zijn van de 100.000e bezoeker. Als dat niet feestelijk is...

7 opmerkingen:

marieke zei

*Marieke pinkt een traantje weg*
Dank, voor dit bijzondere eerbetoon.


Omdat ik niet de beroerdste ben, laat ik het 100.000ste bezoekerschap met liefde en plezier over aan Ted.

ted zei

Ik wist wel dat je dol op me was, Marieke!

marieke zei

Niet verder vertellen hoor, Ted. Voor je het weet hoor je viavia rare verhalen. :)

Jan Paul zei

Hm. Sinds dit berichtje blijft het aantal bezoekers ineens ontzettend laag. Of komt dat door het mooie weer?

marieke zei

Ik moet de hele Bossche bevolking nog mobiliseren om je blog te checken.

coen zei

Zijn het unieke bezokers?

Jan Paul zei

Nee, dat zijn er iets minder. Het zijn page loads.