donderdag, maart 13, 2008

Kinderen van Nederland

Er komt een opvolger van Kinderen van Amsterdam. Het gaat Kinderen van Nederland heten. Rara waar zal het over gaan?

Het goede nieuws is dat Paul Teng de illustraties gaat doen. Eigenlijk had hij geen tijd. Maar mijn redacteur heeft net zo lang gesmeekt en gebedeld tot hij 'ja' zei. Helaas had hij te weinig tijd om strips voor het boek te maken. Maar dit soort tekeningen maken die strips misschien wel overbodig.

Voor de historici onder jullie: wie is er hier afgebeeld?

Je kunt erop klikken, hè? Dan zie je hem groter.

7 opmerkingen:

coen zei

De zoon van Asterix?

Jan Paul zei

Nee joh! Die heeft een veel grotere neus. En vlechtjes.

Thomas zei

Julius Civilis. Maar je moet het ons historici niet zo makkelijk maken hè: het staat al zo goed als in de bestandsnaam.

Jan Paul zei

Oh shit. Dat had ik natuurlijk moeten veranderen...

ted zei

Ivanhoeoeoe!

Katrien zei

Dag Jan Paul! Na "Kinderen van Amsterdam" zocht ik even uit of "Kinderen van Nederland" ook strips als illustraties had, en dat heb ik nu gevonden. (Beetje jammer dat het geen strips zijn, maar ik ben erg benieuwd naar het boek...)

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.