vrijdag, maart 28, 2008

Jan Pauls Psychoblog

In dit filmpje probeer ik subliminaal woorden in jullie hoofd te prenten. Het is subliminaal, dus het zal alleen werken bij mensen die daar gevoelig voor zijn.

Haal rustig adem, concentreer je en stel je open voor subliminale berichten.

Het filmpje begint met een berekening. Vervolgens vraag ik om met de uitkomst van die berekening een letter te maken. Die letter is de beginletter van een woord of naam. Vervolgens stel ik nog een vraag. En dan...? Dat weet je pas na het filmpje.

15 opmerkingen:

bibi zei

Heel raar, maar ik dacht steeds aan een koe.

Jeska zei

En ik kreeg dorst. Eigenaardig.

Mooi filmpje, Jan Paul, erg leuk!

Jan Paul zei

Hmmm. Die reacties had ik eigenlijk niet verwacht. Misschien heeft Sien op de achtergrond subliminaal zitten storen. Rotbeest.

Alexander zei

Verdomme, ik had dus inderdaad een aap in Frankrijk. Tssss...

Alexander zei

(Ik heb hem wel door. Maar toch is het grappig dat niemand een nerts uit Finland voor zich ziet. Of een nijlpaard. Of een rund van de Faroereilanden.)

Jeska zei

Nijlpaard is leuk.
Ik zag trouwens laatst dat je een Nijl kan trainen, net als een hond. Alleen een maatje groter.
Zit en af, de hippopotamus deed het allemaal.

bibi zei

Alexander, ik had dus nijlpaarden in Finland.

Jan Paul zei

Alexander, er zat nóg een subliminale boodschap in. Alleen voor jou. Heb je die er ook uit gehaald?

Jan Paul zei

Maar eh, is Alexander de enige die aan apen in Frankrijk heeft gedacht? En is Jeska de enige die ik dorstig heb kunnen maken?

Alexander zei

Beginnen met het getal 11 kan geen toeval zijn.

ted zei

Uhm, ik dacht ook aan apen in Frankrijk, maar ik had de truc meteen door, hoor!

Corien zei

een inktvis in Friesland, kan dat ook? Of is er dan subliminaal gesproken iets verkeerd gegaan?

Jan Paul zei

Er is toch ergens iets mis gegaan, Corien. Friesland is en provincie en een inktvis is geen zoogdier.

Corien zei

i know, i know. Dat maakt me ook zo ongerust.

Jan Paul zei

Misschien moet ik beter oefenen...