zaterdag, maart 29, 2008

Introducing: Alexander Koning

Een greep uit de lezerspost van de afgelopen weken:

'Aardig blog Jan Paul, maar je zou wel eens wat meer over muziek kunnen schrijven. Recensies van nieuwe cd's bijvoorbeeld. Of concerten.' - Groet, C. Nooteboom.

'Die stukjes van Herbert Snoekhuis over popmuziek smaken naar meer, Jan Paul. Zou je Herbert of iemand anders niet kunnen overhalen om ook over concerten en cd's te schrijven? Of over andere dingen die met een c beginnen, zoals cultuur?' - Vriendelijke groeten, A. Grunberg.

'Zou je die jongen niet kunnen strikken van Radio Canna, die altijd over muziek, films en Zuid-Amerika schreef?' Groeten, Harry.

'Wij willen Alexander. Anders lezen we dit blog niet meer.' Connie en Hafmo.

Alsof het zo makkelijk is om Alexander Koning te strikken om hier op zaterdag te gaan bloggen. Pff.

Maar het is me toch gelukt. Ik greep dan net achter het net met de voetbalrechten, zodat jullie niet met het bord voor de computer via dit blog naar Ajax kunnen kijken, maar ik heb vanaf vandaag Alexander Koning als gastblogger. Welkom Alexander!

Gisteren heb ik subliminaal het getal elf naar hem doorgestraald. Benieuwd wat dat gaat opleveren...

3 opmerkingen:

Ingrid zei

Hoera! Alexander!

Edward zei

Ja, driewerf hoera! Alexander! En nog eens driewerf!

Jeska zei

Ik zie er naar uit, Alexander!
Het getal 11…
11 musicerende nijlpaarden? Hoe bijzonder zou dat zijn.