maandag, februari 18, 2008

Kijk...

Dit bedoel ik.

8 opmerkingen:

Jeska zei

Tjeesis, wat idioot.
krijgt dat mens geen media-training soms?!

Jan Paul zei

Ik vrees dat ze er niets aan kan doen. Tijdens zo'n campagne worden er duizenden foto's gemaakt en dan zitten er altijd een paar als deze bij. Ze heeft gewoon pech met haar hoofd.

Zolang ze tegen Obama strijdt vind ik die foto's niet zo erg. Maar stel dat ze wint en tegen McCain moet. Dan hoop ik dat ze snel verdwijnen.

ted zei

Is het niet in the eye of the beholder? Ik zie wel die hitlergroet, maar in mijn ogen staat haar gezicht niet raar. Zou dat komen omdat ik nogal vóór Hillary ben? - Een vrouw als Amerikaanse president, dat zou ik fantástisch vinden!

Jan Paul zei

Denk ik niet. Ik ben niet tegen Clinton, maar iets meer voor Obama. Ik ben wel tegen elke republikein - al had ik Giuliani niet erg gevonden.

Jeska zei

Dat klinkt eigenlijk best hard: 'Ze heeft gewoon pech met haar hoofd.' Maar ik moest er wel erg om lachen.

Ik heb overigens ook een grotere voorkeur voor Barack Obama. Ik heb het niet op de Clintons.

Alexander zei

Ja maar op deze foto wordt ze aan haar stropdas getrokken, waardoor haar keel afgeklemd is en de zuurstoftoevoer stokt en daarom puilen haar ogen uit. Dus aan dit gezicht kan ze niks doen.

Jan Paul zei

Ja. Het was net op CNN. Iemand wilde haar wurgen met die das. Ene Monica L.

coen zei

Ik moest meteen denken aan kabouter Plop (vraag me niet deze associatie uit te leggen).