vrijdag, februari 29, 2008

Kidsweek TV

Kidsweek heeft iets nieuws: Kidsweek TV. Op de site komt elke maand het boekenjournaal, een televisieprogramma op internet. Extra leuk is dat het programma helemaal gepresenteerd wordt door jongeren, met dus ook junior verslaggevers. In de allereerste editie zit ook een reportage met mij. Op de enige echt koude dag van deze winter ging ik met Lars en Fleur op pad om ze over de geschiedenis van Amsterdam te vertellen. Ongeveer net zo'n filmpje als voor Nieuw Amsterdam dus, maar dit keer speciaal voor kinderen.

Op de foto zie je dat de cameravrouw geen handschoenen draagt. Die heeft ze de hele dag niet aan gehad. Ik kan zelf prima tegen de kou, maar dat had ik toch niet gekund.

Brrr. Ik krijg het meteen koud als ik naar die foto kijk...

3 opmerkingen:

marieke zei

Wel een hippe blauwe jas... Doet het vast goed op tv.

Anoniem zei

Met veel genoegen naar de Kidsweek-aflevering gekeken! Allemaal voor mij volslagen nieuwe dingen gehoord. Nou had ik het ook allemaal niet hóeven weten, want ben woonachtig te Den Haag, maar dit had ik niet willen missen.
Marijn

FRank zei

Ik zag je ook in de Pers staan met deze foto. Goed bezig, Jan Paul!