zaterdag, februari 23, 2008

Double or nothing

Dit is het hoofd van Ashley Revell. Hij bijt op zijn lip van de zenuwen, maar kan nog glimlachen. Ashley woont in Londen en gokt graag. Zo heeft hij in 2004 zijn complete bezit (tot zijn laatste paar schoenen) verkocht om in een keer in te zetten op rood. Of zwart. Daar was hij nog niet over uit. De commerciële zender Sky Television kreeg er lucht van en wilde er een programma over maken. Ashley vond dat goed, als Sky dan de tickets voor zijn familie naar Las Vegas kocht. Want daar zou het allemaal gebeuren. Deal.

Zoals dat gaat bij commerciële stations, mochten de kijker sms-en of hij het in moest zetten op rood of zwart. Het publiek koos voor rood. Ashley zelf had een voorkeur voor zwart.

Op de foto hierboven kan Ashley nog lachen. Maar geldt dat ook nadat hij heeft ingezet? Kijk hier:


4 opmerkingen:

jeska zei

Ik had dacht: dat gaat mis. Maar nee... Zo leert die man dat gokken natuurlijk nooit af!

ted zei

Nu denken alle lezers die het filmpje nog níét gezien hebben dat Jeska de afloop heeft verraden, maar is dat zo?

Jan Paul zei

Het verbaast me dat er geen boek over geschreven is.

Ik denk dat er wel genoeg mensen geïnteresseerd zijn in het verhaal van iemand die bereid is alles te verliezen.

En in talkshows kom je ook wel, dus publiciteit zat.

Jeska zei

Ja maar Ted, een mens kijkt toch eerst het filmpje voordat hij/ zij de comments leest?

Ik ben ook geboeid in de gedachtekronkels van deze man. Ik zou nooit alles willen verliezen wat ik tot op heden heb opgebouwd. Ik griezel al bij het idee. Ik ben zó gehecht aan alles.