woensdag, januari 16, 2008

Volgende week



Volgende week ben ik hier. Al zal het er dan niet zo mooi uitzien als op dit plaatje. Ze voorspellen temperaturen van rond de tien graden en regen. Er zijn van die tekenfilms waar je een wolkje met regen met de hoofdpersoon ziet meebewegen; dat heb ik met dooiaanvallen. Zelfs vriezers begeven het spontaan als ik in de buurt ben. Sterker nog, toen ik ooit ópperde dat ik wel eens naar Groenland wilde gaan, begon het ijs daar zo spontaan te dooien, dat je via de noordpool van de Atlantische oceaan naar de Pacifische kon varen. Ik bedoel maar.

Het betekent ook dat ik die week niet of nauwelijks zal bloggen. Wel zal ik de code geven van dit blog, zodat eenieder met blogaspiraties die aspiraties naar hartelust kan botvieren. Je kunt dus alvast nadenken over een onderwerp...

5 opmerkingen:

Jeska zei

Wat jammer dat we je moeten missen, Jan Paul
Als je nog een invaller nodig hebt :-)

Maar een vraagje over je smeltavonturen. in je tekst onder je foto staat:
‘…twee jaar lang op een bergtop in de Andes, levend op een dieet van gesmolten sneeuw en mos..’ Maar maar… dan moet er toch ééns sneeuw gevallen zijn. Toch?
Hoe was dat eigenlijk op die bergtop?

Jeska zei

Ha, ik las je laatste alinea wat haastig. Dat suffe druk zijn, daar leest een mens slordig van.

Jan Paul zei

Ja, die sneeuw was dus gevallen voordat ik er gearriveerd was. En het begon spontaan te dooien toen ik er was. Het Chileense KNMI sprak zelfs van uitzonderlijk hoge temperaturen.

Temperatures muy, muy elevado.

Alexander zei

Gelukkig hebben we Miebeth, Jacobus en Herbert nog die het weblog draaiende kunnen houden - ik neem tenminste aan dat jullie niet allemaal tegelijk een vakantie hebben gepland.

Miebeth, Herbert en Jacobus zei

Nee. Wij staken volgende week. Uit solidariteit met de scenarioschrijvers in Hollywood.

Bovendien krijgen wij ook geen cent van de DVD-rechten van dit blog.