dinsdag, januari 15, 2008

Kopregelverzinwedstrijd


De eerste kopregelverzinwedstrijd van dit jaar. Hij is best lastig, maar het is wel een leuke foto, vind ik. En de fotograaf zei dat de kikker het leuk vindt om te poseren. Dat geloven we dan maar. Want er is een hele serie van, ook met ander speelgoed.

* Kikker geeft geld erfenis Max Velthuijs vooral uit aan drank en snelle motoren.
* Geen prins op een wit paard? Dan maar een kikker op een motor.
* 'Met volle snelheid op de autobahn en dan je bek open doen. Een betere manier om vliegen te vangen is er niet,' aldus Kermit.

15 opmerkingen:

FRank zei

Genetische experimenten brengen Hells Angels opnieuw in de media.

Jan Paul zei

Dat was in elk geval de snelste reactie ooit, Frank!

Jan Paul zei

Harley Davidson bouwt amfibievoertuig.

marieke zei

Ik heb zo hard moeten lachen om de eerste uitleg... Meteen aan collega's doorgemaild.

FRank zei

Ik lag op de loer. Voelde gewoon aan mijn dat er dat er een kopregelverzinwedstrijdfoto aan zat te komen.

Ingrid zei

Hè, Frank, gezellig om je weer te lezen. En Alexander laastst ook. En Bibi natuurlijk, en Edward. Ik mis jullie!!

Maar gelukkig is Marieke weer helemaal terug. Hoe is het met de verbouwing, Marieke? Volgens mij goed, want je bent weer af en toe hier te vinden. Of is dat juist geen goed teken?

coen zei

Nieuw Frans experiment voor kweken kikkerbillen.

coen zei

Carnaval begint vroeg dit jaar.

coen zei

Jumping Jack Frog

coen zei

Kikker: 'Zul je zien dat die Marianna Thieme weer gaat zeiken over die milieu-onvriendelijke motor.'

coen zei

Kikker: 'En probeer maar eens een valhelm te krijgen in de goede maat.'

marieke zei

@ Ingrid: ik was er wel, maar was erg druk. En dan vind ik niet de rust om te commenten. En ja, de verbouwing zit er goddank op. Nog wat kleine schilderklusjes, maar dat doen we de komende weken. Het huis is echter weer bewoonbaar. HOERAHOERAHOERA. Heb zelden zo mijn bank, eettafel en eetkamerstoelen gewaardeerd als nu. Geweldige uitvinden zijn het.

coen zei

@ Marieke: Ik snap niets van die kopregel.

marieke zei

@Coen: ik ben wel vaker niet te volgen (ofwel onnavolgbaar)... Het went, zo schijnt.

marieke zei

ps en in plaats van 'uitvinden' in mijn voorlaatste comment voor deze moet er staan 'uitvindingen'. Maar dat hadden jullie vast al begrepen.