vrijdag, januari 18, 2008

Gastschrijvers gezocht

Goed. Morgenochtend vroeg vertrek ik, dus vanaf dan hoop ik dat jullie het blog vullen. Het inloggen moet een beetje cryptisch, helaas. Maar voor de trouwe blogbezoekers is het een makkie.

De accountnaam is info@janpaulschutten.nl. Het wachtwoord is de naam van mijn favoriete hond, gevolgd door de titel van mijn laatste boek - alles in kleine letters. Stel dat mijn hond Bezem heet en mijn laatste boek 'Papieren Museum 3', dan is het wachtwoord dus bezempapierenmuseum3.

Morgen mis ik helaas ook een nieuw hoogtepunt: naar alle waarschijnlijkheid komt 's avonds de 75.000e bezoeker van dit blog virtueel langs. Sorry 75.000e bezoeker dat ik u niet kan trakteren op een digitaal kopje koffie en een stukje taart.

4 opmerkingen:

Ingrid zei

Die taart graag met thee erbij, als het kan. Die kom ik dan wel een keertje niet-virtueel bij je opeten... ;-)
Goede reis!!

marieke zei

De prijs voor de 50.000ste bezoeker was meer dan koffie met taart. En ik spreek uit ervaring. Ik gun het 75.000ste bezoek overigens graag aan een ander.

Alexander zei

Fijne week!
En ik claim de maandag.

Jan Paul zei

Dat komt vertrouwd over, Alexander!