zondag, januari 27, 2008

Bedankt allemaal!

Goh, wat leuk zeg. Internet was verre van optimaal in de bergen. Ik moest elke ochtend naar de VVV om mijn mail te checken in een munt-internetcomputer met wachtende mensen achter me. Dus ik had nu pas de tijd en rust om alle posts en comments te lezen.

Het voelt een beetje als rijden op een scooter als je gewend bent om te fietsen, al die gastbloggers. En jullie deden het niet voor niets. Niet alleen is de mijlpaal van de 75.000e bezoeker bereikt. Ook het recordaantal bezoeken is gesneuveld. Het zat maandag en dinsdag tegen de vijfhonderd aan.

Heel erg bedankt!

3 opmerkingen:

Ingrid zei

Geen dank. Fijn dat je weer heelhuids terug bent!
(was die kopregelverzinwedstijd niet van jou, gisteren?)

Jan Paul zei

Nee, die was niet van mij. Maar ik had graag kunnen zeggen dat ik 'Jan Smit probeert zijn stem' bedacht had.

Gina zei

Hoi Jan Paul, nog iets over een verschrikkelijke sneeuwman gehoord of gezien of...?
Ut was grappig om als gelegenheidsmatrozen jouw schip varende te houden, maar het oogt toch beter met de kapitein terug aan boord!
Dankzij Ingrid wel weer genoten van geweldige filmpjes :-)