maandag, december 31, 2007

Dááág 2007!



2007 was voor mij een buitengewoon mooi jaar vol aangename verrassingen. Ik had nooit durven dromen dat Kinderen van Amsterdam er zo mooi uit zou gaan zien. Ik heb enorm veel leuke schrijfopdrachten gehad. En wie had van tevoren kunnen voorspellen dat ik de directeur van de AIVD zou gaan interviewen?

2008 wordt in veel opzichten vooral spannend. Ik ben heel benieuwd wat voor jaar het gaat worden. Er komen veel ambitieuze projecten aan. De lat ligt in een keer een heel stuk hoger. Maar als het allemaal lukt, dan overtreft het zelfs 2007.

1 opmerking:

Ingrid zei

Tipje van de sluier...?

Gelukkig stop jij er niet mee, Jan Paul! Toen ik de kop zag, moest ik even slikken. Híj niet ook al? Maar nee, jij zegt het oude jaar alleen vaarwel. Pfieuw.

Veel moois in het nieuwe jaar gewenst, en dat wij lezers er weer hard van mogen meegenieten! Bedankt voor 2007!