vrijdag, november 09, 2007

Kinderboekwinkelprijs

Hoera! Gilgamesj van Frank Groothof heeft de Kinderboekwinkelprijs gewonnen. Dat is een prijs van de samenwerkende kinderboekwinkels. De prijs wordt elk jaar uitgereikt aan een boek dat volgens de medewerkers uit de winkels ten onrechte nergens bekroond is. De prijs bestaat al een tijdje en is al aan een imposante rij auteurs en illustratoren uitgedeeld.

Voor mij is het een beetje feest, want ik schrijf de inleidingen voor Frank Groothof. Dus ook voor Gilgamesj.

8 opmerkingen:

Jan Paul zei

Er is ook minder goed nieuws. Jacobus Kervel heeft iets verkeerds gegeten. We moeten zijn bijdrage deze week dus even missen.

ted zei

Hartelijk gefeliciteerd! Jammer dat Jacobus Krevel het nu niet mee kan vieren, maar de taart houdt hij tegoed.

Jeska zei

Gefeliciteerd Jan paul!
Hartstikke leuk voor je!

Ennuh… beterschap meneer Kervel

Ingrid zei

Gefeliciteerd, Jan Paul!

coen zei

Gefeliciteerd! Zonder die inleiding was het ook stukken minder natuurlijk! is het feest in Groningen?

Jan Paul zei

Dank allemaal!

En ja, het feest is inderdaad in Groningen. Op 23 november, waardoor ik weer een ander feestje moet missen.

ted zei

Daar ben ik het niet mee eens! Zonder jou is het feestje op 23 november in de Oba veel minder leuk. Wat dacht je daar aan te gaan doen?

Jan Paul zei

Dawweediknognie. Maar ik vind het wel heel jammer.