donderdag, november 15, 2007

Druk

Het was een beetje druk de afgelopen dagen.

Zo heb ik maandag tot elf uur ´s avonds doorgewerkt.
Moest ik de volgende dag om zes uur op om verder te werken.
Moest ik daarna om negen uur in Rotterdam zijn om Sien weg te brengen.
Had ik om tien uur een afspraak bij de AIVD.
Moest ik om drie uur in Haarlem zijn bij een reclamebureau.
Kon ik bij terugkomst mijn presentatie voor de volgende dag voorbereiden.
En had ik daarna een etentje met een belangrijke hoge dame van het CPNB.
Om de volgende dag weer vroeg op te staan om de presentatie te repeteren en mail te beantwoorden.
Was ik van tien tot half vier dagvoorzitter op de Spionnendag van Zwijsen in Utrecht.
En weer om vijf uur in Rotterdam om Sien weer op te halen.
En kon ik om half acht eindelijk neerstorten op de bank.

Het was erg leuk allemaal. Maar ook best vermoeiend.

15 opmerkingen:

Jan Paul zei

Het bewijs is geleverd dat ik moet stoppen met schrijven. Want gisteren had ik bijna vierhonderd bezoeken, terwijl ik al twee dagen niets geschreven had.

Jan Paul zei

Nee. Ik heb de échte oorzaak gevonden. De halve wereldbevolking googelt (vanwege Astrid Lindgren) op Inger Nilsson. Al dan niet naakt.

ted zei

O, wat ben je populair! Ik wil óók een afspraak met je!

Jan Paul zei

Sorry Ted. Geen tijd. Ik moet naar een afspraak.

marieke zei

belangrijke afspraak??? Dus die afspraak viel onder werk. Wat een tegenvaller... Maar het was wel supergezellig weer!

Jan Paul zei

Sssst Marieke! ´Met een hoog iemand van het CPNB´ klinkt imposanter...

marieke zei

O, sorry!

hooggeplaatst iemand zei

Geachte heer Schutten,

In navolging van gedane toezeggingen tijdens onze afspraak afgelopen dinsdagavond jongstleden, kan ik u mededelen dat al uw voorstellen met grote interesse zijn ontvangen. Wij stellen dan ook voor zo snel mogelijk verder met u in overleg te treden.

Jan Paul zei

Dat lijkt me gezellig, hooggeplaatst iemand!

marieke zei

Nee, Jan Paul, niet gezellig, maar nuttig!

Jan Paul zei

O ja. Nuttig.

Jan Paul zei

Niet gezellig.

Jan Paul zei

Ben je gek.

Jan Paul zei

Zaken zijn zaken.

marieke zei

Precies, dat het even duidelijk is... Dat men niet denkt dat we dat voor ons plezier doen. Voor je het weet zijn er allerlei rare verhalen de wereld in gebracht.