vrijdag, oktober 19, 2007

Pippi Langkous (slot)

Het mysterie is opgelost. Op mijn blog van 3 februari dit jaar schreef ik over het feit dat wekelijks tientallen mensen mijn blog bezoeken met de zoekterm ´Pippi Langkous naakt´ of ´Inger Nilsson naakt´. En dat dan in vele talen, bij voorkeur in het Italiaans. Uren googelen leverde niets op.

De laatste tijd wordt er nog meer op deze zoektermen gegoogeld dan anders. En daarom besloot ik om mijn stukje van toen nog eens te herlezen. Wat bleek? Zonder dat ik het wist had bezoekster Apolonia het antwoord gegeven. Dit blog heeft niet zo´n handig rrs-dingetje waardoor je de laatste reacties kunt lezen, dus reacties op stukken van heel lang geleden mis ik altijd.

Maar het zit dus zo. Er circuleren naaktfoto´s van een dame die Heather Christensen heet op internet. En er zijn mensen die denken dat zij vroeger Pippi Langkous was. De foto bij dit stukje is overigens gewoon van Inger Nilsson. De enige echte Pippi.

Gelukkig maar.

10 opmerkingen:

Jan Paul zei

Open ik mijn mailbox, zit daar een mailtje van Apolonia in. Ze heeft haar comment er pas net op gezet en mij ook een mailtje gestuurd. Is dat toevallig of niet?

Bij het teruglezen van wat blogstukjes uit het verleden viel me op dat er ineens heel veel foto´s zijn verdwenen. Die stukjes zijn nu onbegrijpelijk geworden.

ted zei

Maar goed, waar blijft die foto van Pippi/Inger naakt nou?

Jeska zei

Heb je echt uren gegoogled?
Ik geloof niet dat ik wil weten dat Pipi een blootje heeft.
Dat hoort niet ofzo.
Maar misschien ben ik nu wat preuts.

Jan Paul zei

Nee Ted, voor frontaal naakt moet je toch op je eigen blog zijn.

En Jeska, úren is wellicht wat overdreven. Maar zolang er grote mysteries op aarde zijn, zo lang zal ik er naar streven om ze op te lossen.

ted zei

Het hoeft niet frontaal te zijn. Van om een hoekje is ook goed.

Jan Paul zei

Gloeiende gloeiende gloeiende... nu wordt dit blog weer bezocht door mensen die Heather Christensen googelen.

Jeska zei

Tja, dat gevaar loop je natuurlijk als je over pipi's blootje begint.

coen zei

Op naar de 100.000 bezoekers

Sas zei

Ik heb zelf zo'n email laatst gekregen, aangezien ik het me moeilijk kon voorstellen heb ik even gezocht op de naam Heather Christensen en wat zie ik? Ja hoor, net wat ik dacht die hele mail is een hoax.......

Anoniem zei

Beste Jan paul,
Het is m.i geen raadsel. Zoals ik al eeder schreef, gaat er een slide show de ronde waarin een naakte Heather Christensen a.k.a Pipi (aldus de deze power point) te zien is. Nogal een bevallige dame, neem ik aan voor de heren onder ons. Geen wonder dat iedereen overstuur is van deze beelden ;)
Tevens mijn excuses dat ik je site bezocht heb, maar ook ik moest het mysterie oplossen....
Eva