woensdag, oktober 03, 2007

Ode aan Sien

Gisteren beloofde ik een belangrijke scoop. Die komt zo. Maar nu eerst een ode aan Sien. Ik had al een muzikale ode gemaakt op Youtube, maar nu eentje in woorden.

Het zijn natuurlijk drukke tijden en daarom zijn we veel weg. Gisteren was zelfs het dieptepunt ever, toen we van vier tot twaalf weg waren en de buurman haar moest uitlaten. Ieder mens en de meeste poezen zouden al lang ´stik er nu maar in´ gedacht hebben. Maar Sien niet. Die is niet boos, niet verongelijkt, niet chagrijnig. Nee, die is alleen maar dolblij dat we er weer zijn. En dat vind ik echt heel bijzonder.

3 opmerkingen:

Biggels zei

Ik wil ook een ode.
Ik zat ook zo lang alleen...

Jan Paul zei

Het is ook een ode voor jou Biggels. Eigenlijk zelfs voor bijna alle honden.

Biggels zei

Dank je wel, Jan Paul!
Een grote lik over je neus.
Het vrouwtje is net weer thuis gekomen! Hoeraaaaaa.
Nu krijg ik vast een bam met boter.