woensdag, oktober 10, 2007

Kopregelverzindinges...

Kinderboekenweek, dus een toepasselijk plaatje. Als er uiteindelijk 0 reacties komen te staan, dan begrijp ik dat. Ik kom er zelf ook nauwelijks uit. Bonuspunten voor iedereen die een kopregel of onderschrift kan bedenken met het woord ´Kinderkomrij´ er in.

  • Telefoongids van China eindelijk gereed.
  • ´Pocketeditie? Oh, wij verstonden sokkeleditie...´
  • Adresboekje met lijst minnaressen Prins Bernhard terecht.
  • Henk ten Cate laat lijst met verbeterpunten voor eerste elftal Ajax achter.

8 opmerkingen:

Jan Paul zei

Geïllustreerde Kinderkomrij gemaakt voor zéér slechtzienden.

Kinderkomrij voor doven mislukt.

marieke zei

Kinderkomrij GROOT succes?

Daphne zei

timpetompij kinderkomrij
hokus pokus pilatus pas
ik wou... dat ik weer groot was!

Daphne zei

Chinese geleerden onderzoeken gevolgen anti-groeihormonen beleid

Thomas zei

Chinese teen al drie dagen vast onder grootletteruitgave Kinderkomrij

Ingrid zei

Openbaar inzage-exemplaar KinderKomrij voor gedupeerde dichters

FRank zei

Alleen in de gedichten in mijn Kinderkomrij kan ik wonen.

coen zei

Lilliputters razend over te dikke Kinderkomrij.