dinsdag, oktober 16, 2007

Een jaar oud!


Jaah, dit blog is jarig vandaag. Speciaal daarvoor ben ik eens in de statistieken gedoken. Hierboven is de grafiek van de laatste week. Die is maar net iets hoger dan die van de eerste weken. Gelukkig is dat nog geen reden tot paniek. De kijkcijfers vertonen pieken en dalen en het blog zit even in een recessie. Ik denk dat het te maken heeft met de kinderboekenweek. Het blog wordt - denk ik - vooral gelezen door mensen uit de kinderboekenwereld. En die waren kennelijk te lui om na een hele dag voor schreeuwende kinderklassen te hebben gestaan nog even tien keer mijn weblog te bezoeken.

Het record staat op 375 bezoeken, vanwege mijn rapportage over het beertje Knut. Het absolute dieptepunt is Eerste Kerstdag met twaalf bezoekers. Twee dingen zijn de laatste tijd sterk gestegen: het aantal reacties en het aantal vaste ‘returning’ bezoekers. Dat is overigens hoger dan hier op de grafiek staat. Om de een of andere reden telt hij ze niet allemaal.

Mijn favoriete stukje van het afgelopen jaar? Dat van 1 oktober.

11 opmerkingen:

marieke zei

Lang zal je blog leven, lang zal je blog leven! Gefeliciteerd!!! Hoerahoerahoera.

coen zei

ja, hieperdepiep!
Ga je nog iets doen met die link die ik je laatst stuurde?

Richard zei

Hoera! Hoera! Hoera!

Maar eigenlijk heb ik het gevoel dat je blog al veel langer bestaat, dat je er altijd al geweest bent.

Jan Paul zei

Leuk hoor, al die felicitaties. Voelt een beetje als jarig zijn.

Coen, ik vind hem te lastig voor een kopregelverzinwedstrijd. Dus ik weet het nog niet.

Aan de andere kant denk ik dat mensen nu wel nieuwsgierig worden. Misschien dan op zijn minst even de link vermelden?

FRank zei

Misschien moet je hem dan juist als kopregelverzinwedstrijd neerzetten.

Gefeliciteerd!

Jan Paul zei

Okidoki.

En als er geen gekke dingen gebeuren, dan verwacht ik rond aanstaande vrijdag bovendien de mijlpaal van het 50.000e bezoek op dit blog.

ted zei

Hoera, ik ben waarschijnlijk de 50.000ste bezoeker!

ted zei

Nee, hoor, ík ben hoogstwaarschijnlijk de 50.000ste bezoeker!

ted zei

Niet, ikke!

Jan Paul zei

Nee, het wordt vanavond pas. Of donderdag. Nog iets meer dan 200 bezoeken...

Gina zei

en is er dan weer taart....?

van harte met je eenjarige blog, Jan Paul. ik vond het indertijd door te googelen naar de leeuw die Ana nogwat omhelste en kuste... hoe zou het overigens met hen gaan hmmmm...

mag ik bij deze een oproep doen?
kies voor virtuele adoptie van een Galgo hond