maandag, september 03, 2007

Voor de goede artikelen (update)

Het is nu officieel. Playboy en Penthouse worden gelezen vanwege de artikelen die er in staan en niet om de foto´s. Dat blijkt uit een officiële verklaring van het Pentagon. In tegenstelling tot andere bladen in hetzelfde genre mogen deze twee bladen in kiosken van het leger verkocht worden. Er staat namelijk geen expliciet bloot in. Goed nieuws dus voor Playboy en Penthouse. Of juist niet...?

Maar ik snap de Playboylezers wel. Als ik zo op de cover van dit nummer af ga, dan lees ik ook liever het interview dan dat ik naar de plaatjes kijk.

(Met dank aan Ted, die een vast abonnement op de Playboy heeft)

14 opmerkingen:

ted zei

Nou, de uitklapfoto in het midden is anders gorgeous!

Jeska zei

ehm, guys?
Hoe is deze samenwerking zo ontstaan? Daar ben ik toch wel heel benieuwd naar.
Was je nerveus voor de photoshoot, Jan Paul?

Gina zei

en is het een trendsettende pose, zo met twee verschillende bikinistukjes (qua kleur). is daar ook een verklaring voor?

Jan Paul zei

Allereerst wil ik zeggen dat er géén, ik herhaal géén, photoshop aan te pas is gekomen. In tegenstelling tot Linda de M.(zie dit blog van 25 mei). Dit is allemaal puur natuur. Wat Sonja Bakker allemaal niet met een mens kan doen, hè?

En Jeska, als je er zo uit ziet als ik, dan hoef je toch niet meer nerveus te zijn?

De twee bikinistukjes vormen toch een geheel, Gina. Zo de string aan de achterkant weer blauw en zijn de bandjes bruin. Lekker gek. Helemaal mij.

Jeska zei

Levensgevaarlijk, dat Sonja Bakkeren.
Je schrijftalent zou ik de ruimte geven. Geeft meer voldoening.

Is Bibi enthousiast over je overstap naar de Fashion industry?

bibi zei

Heel, heel raar Jeska, ik keek daarnet in de spiegel en ik heb me toch een haar en spierbundels op mijn benen. Nondedju!

Jeska zei

Zie je wel, écht levensgevaarlijk dat Bakkeren. Potverdorie zeg!
Als er hulp nodig is geef dan even een gil.

Thomas zei

Ja, sorry hoor Jan Paul, maar het is een mooie foto, en toch honderd procent zeker weten gephotoshopt. Kijk maar naar de linkerarm van het model, die is bovenaan zwart, dan bestaat ie een stukje niet en dan klapt er ineens een rank handje om haar heup!

Jan Paul zei

Ja goed, oké. Maar dat is dan ook het enige!

ted zei

Is helemaal niet gephotoshopt! Dat handje komt vanachter de rug vandaan; ik heb dat nog eens heel goed bekeken, want ik heb een abonnement, dus ik kan het heel goed en op ware grootte bekijken!

Jan Paul zei

Inderdaad, ik heb het net nog even in de spiegel bekeken en ik blijk een verbazingwekkend lange linkerarm te hebben.

Thomas zei

Hm. Nou, goed. En toch zit er een luchtje aan die foto.

bibi zei

En ik zit hier met een mannenlijf. Jan paul, ik wil weer ruilen, zo heeft het lang genoeg geduurd.

Jan Paul zei

Eens gegeven blijft gegeven.