zondag, september 30, 2007

Opening van zaken

Wat Paul kan, kan Jan Paul ook.


Enkele weken geleden kon ik jullie met trots en vreugde vertellen dat ik bij de AIVD was langs geweest. In het landsbelang kon ik daar toen niet al te veel over vertellen. Maar inmiddels zijn we zo ver dat ik opening van zaken kan geven.

Vanaf 3 oktober komt de AIVD met een vernieuwde website, die tijdelijk in het teken zal staan van de kinderboekenweek. Op de site komt ook een prijsvraag. Tien bijna-winnaars krijgen een exemplaar van ´Topgeheim´. Maar de hoofdprijs bestaat uit een bezoek van AIVD-directeur Sybrand van Hulst. Die daar genadeloos aan de tand gevoeld gaat worden door... jawel... mij.

14 opmerkingen:

Jeska zei

Is er dan online een filmpje te zien?

Jan Paul zei

Dan zou die winnende school dat moeten filmen, want ik heb geen camera...

Jeska zei

Sommige scholen hebben dat wel.
Je zou het kunnen vragen

Wij hebben enkel een fotocamera die 10 minuten kan filmen. Dat is waarschijnlijk te kort?

marieke zei

Jan Paul, wat stoer dat het door gaat. Heb je nog persoonlijke beveiliging nodig??? Dan ga ik wel mee!

Jan Paul zei

@ Jeska, misschien dat het met een geheime camera wordt opgenomen...

@ Marieke, ja het gaat door! Nu maar hopen dat scholen massaal gaan reageren en dat het een succes wordt. En die beveiliging... met de véíligheidsdienst op bezoek? Tuurlijk! Je bent van harte welkom!

Jeska zei

Kan ik met mijn Jiujitsu ervaring ook nog van dienst zijn?

Jan Paul zei

Zeker. Mijn Japanse vechtsportervaring komt niet verder dan mikado.

marieke zei

Als Bibi dan ook nog mee gaat dan kunnen we als Jan Paul's Angels...

Edward zei

Very leuk, Jan Paul!

Ingrid zei

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!

ted zei

Zijn dat niet wat veel angels - Jeska, Marieke, Edward en Ingrid?

Jan Paul zei

...En misschien Bibi. Maar je hoort míj niet klagen...

bibi zei

Jaaaaaaaaaaa! Ik ook.

26 zei

klinkt allemaal leuk en aardig zon aktie van de AIVD, ik kon het niet laten er toch een artikeltje aan te wijden...
http://www.globalterror.be/index.php?subaction=showfull&id=1191511192&archive=&start_from=&ucat=4