woensdag, september 12, 2007

En wie is dit?

En nu zeg ik lekker niet wie het is.

12 opmerkingen:

Thomas zei

Sarkozy toch?

Jan Paul zei

Fout! Ha!

Jan Paul zei

Jahaa. En nu blijft het ineens verdacht stil.

Ingrid zei

Ik verklap lekker niks.

FRank zei

Felix, van de katenvoerreclames. Maar dan in de niet-getekende versie.

Of is het Gordon Brown na zijn make-over?

bibi zei

Er is toch niet weer een belangwekkend dier dood?

Jan Paul zei

Allemaal lekker fou-hout.

Richard zei

Het is de kat die Alex heeft opgegeten. Kijk hem eens likkebaarden!

Jan Paul zei

Kijk, en nu valt iedereen dus door de mand.

Was het net nog 'ja, maar ík wist het wel meteen', nu weet niemand het.

Het is de poes van Gordon Brown! Sybil.

Ingrid zei

Oh, ik dacht dat het Lucky alias 'Cool Hand Luke' was, je weet wel, die ooit met Clint Eastwood samen speelde in die ene film. Lucky's carrière raakte een beetje in het slop na wat B-films, maar toen hij zijn snorharen liet verven kreeg hij ineens weer veel aanbiedingen. Binnenkort is hij de tegenspeler van Sarah Jessica Parker, en hij heeft net een actiefilm met Samuel L. Jackson afgerond.

Maar het is dus de poes van Gordon Brown. Goh. Ze lijken wel op elkaar hoor. Het scheelt maar een haartje.

Zou de andere kat van Gordon Brown Basil heten?

Jan Paul zei

Ik begin je man een klein beetje te begrijpen, Ingrid...

Spoel je een weblog ook steeds terug?

Ingrid zei

Natuurlijk doe ik dat! Hoe dacht je anders dat je bezoekersaantallen zo hoog waren?