dinsdag, september 18, 2007

De geruchten rondom mijn dood zijn schromelijk overdreven

Dit is Carlos Camejo. In zijn handen heeft hij een autopsieverzoek. Zijn autopsieverzoek. Want na een auto-ongeluk verklaarde de artsen hem dood. Pas toen ze in hem begonnen te snijden merkten de patholoog-anatomen dat er iets niet in de haak was. Carlos begon namelijk te bloeden, wat een nogal a-typische activiteit is voor een lijk. Bovendien begon hij te kermen van de pijn. Ook gek. 'Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n pijn gevoeld', zei Carlos. Geen wonder dat hij zo boos kijkt op de foto.

3 opmerkingen:

ted zei

Wie zegt ons dat deze man niet echt dood is? Het kan heel goed zijn dat deze foto is gephotoshopt! :-)

Jan Paul zei

Ik begrijp die artsen niet helemaal. Erg dood kan hij er niet uit hebben gezien. Voor een lijk.

marieke zei

getsie...
ik kan ook al zo slecht tegen die verhalen van mensen die op een o.k. liggen en dat ze dan wel de spierverslapper krijgen, maar niet dat andere middel en dat ze dan dus alles voelen en meemaken, maar niet kunnen bewegen of iets kunnen zeggen...