dinsdag, september 04, 2007

Dansen met de beer

'Is deze auto echt kogelvrij?' vraagt de Russische zakenman aan de autoverkoper.
'100% gegarandeerd', zegt de verkoper.
Daarop haalt de zakenman een automatisch pistool tevoorschijn en begint als een gek op de auto te schieten. Hij bestudeert de auto, ziet dat de verkoper gelijk had en zegt: 'Doe mij er dan maar twee. Maar niet deze, want hier zitten krassen op.'

Iedereen die na het lezen van deze anekdote geïnspireerd is om ook zaken te gaan doen in Rusland, adviseer ik om 'Dancing with the bear' te gaan lezen. Een handige leidraad die alle do's en don'ts geeft om, net als de auteur, razendsnel multimiljonair te worden. Met het 224 pagina's tellende boek krijg je ook 600 schitterende diamanten. Dancing with the bear is bij de betere boekhandelaar te koop voor 4.4 miljoen euro. Er is ook een pauperversie voor slechts 500.000 euro.

O ja, er zit ook een tripje aan Rusland aan vast omdat de auteur en uitgever denken dat alleen Russen zo gek zijn om dit bedrag voor een boek te gaan neertellen...

6 opmerkingen:

teuntje zei

Hè hè, eindelijk de kans alle Zomergasten door te nemen. Waarvoor weer oprecht hartelijk dank. Moet ik het even bij laten. Bovendien ben jij inmiddels alweer dagen verder en niet zo zuinig getransformeerd!

Jan Paul zei

Nou ja ach... je valt een beetje af, laat je haar wat groeien en trekt eens wat anders aan.

teuntje zei

Om de absurditeiten van het leven te illustreren, in de beste Pythonsfeer? The Confuse-a-Cat LTD?

teuntje zei

Flashback: zie ook Slot Slot. The Michael Palin Diaries. Super, maar je hebt 'm waarschijnlijk al & dit gaat natuurlijk niet over het dansende onderwerp van vandaag. Sorry.

Jan Paul zei

Nee, ik heb ze nog niet! Ik wist niet eens dat ze bestonden. Maar ik heb ze dankzij jou al wel meteen besteld. Ik ben erg benieuwd.

Dus dank voor de tip!

Jan Paul zei

Nou ja, ik wist wel dat ze bestonden. Maar ik wist niet dat ze te koop waren.