vrijdag, augustus 24, 2007

Werkeiland

Zoals je ziet hebben we ons huis momenteel een beetje anders ingericht. De leuke sloophouten tafel is tijdelijk naar het balkon verplaatst en vervangen door een werkeiland. Ook onze nieuwe bank van Casa e Luce staat tijdelijk op het balkon en is vervangen door een werkeiland. Het bed met die leuke kast staat daar bovenop en is vervangen door een, jawel, werkeiland.

Dit alles om ons ingehuurde personeel werkruimte te geven die aan de arbo-wetgeving voldoet. Het personeel is nodig om de pers adequaat te woord te staan. Bibi´s boek ligt maandag pas in de winkel, maar het mediacircus is losgebarsten. Alleen CNN heeft nog niet gebeld, maar dat lijkt me een kwestie van minuten. Vooralsnog ziet het publiciteitscircus er als volgt uit.

Vandaag: interview in de Volkskrant
Morgenochtend: Tros Nieuwsshow, daarna BNR Nieuwsradio
Dinsdag: Andries Knevel

10 opmerkingen:

annelies zei

Steentje bijgedragen aan The Media Event. Ben al naar de plaatselijke boekwinkel gegaan en heb daar verontwaardigd gemeld dat een dergelijk belangrijk boek bij bosjes in de bestelling behoort te zijn (hadden die sufferds weer eens niet op ingetekend)! Als ze het maandag niet hebben liggen, zullen ze het weten!

teuntje zei

Goed zo.
Knvel... mijn God... :-))

teuntje zei

+ e

Edward zei

En heeft iedereen die PRACHTIGE foto van Bibi wel gezien, vandaag in de Volkskrant? En van Sien natuurlijk... :)

Jeska zei

Erg mooi, artikel én foto!
Biggels was ook gecharmeerd van Siens foto, alleen konnie Sien inderdaad niet goed sien.

Succes op het werkeiland Jan Paul. Lijkt me chaotisch. Ben je druk in de weer met peanut butter-jelly sandwiches voor iedereen? Of valt dat mee?

marieke zei

Uh Jan Paul, ik moet je ook nog even mailen in verband met de interviewaanvragen voor Sien. Ik kan geen namen noemen, maar er iss ook interesse van buitenlandse pers en het is cnn.

Jan Paul zei

Goed gedaan Annelies!

En Marieke, áls CNN komt, zorg je dan wel dat Sien dit keer wél scherp in beeld komt?

O ja Jeska, Sien zou de catering verzorgen, maar dat ging niet logistiek niet helemaal goed.

marieke zei

Jan Paul, ik heb een afspraak bij de kapper gemaakt voor Sien, morgenvroeg om 9.00 uur. Govert de Roos komt om 10.00 uur foto's van haar maken. Deze zijn voor in de persmap en voor op haar perssite.
Maar dat regel ik dan wel weer.

Overigens is mij niets bekend van getekende contracten waarin Sien aansprakelijk zou worden gesteld voor de catering. Het in het 100 lopen hiervan is dus niet te wijten aan falen van haar kant.

Jan Paul zei

Oh nee? Niet haar schuld? En hoe komen al die etensresten dan in haar mandje?

marieke zei

Helaas bestaat er momenteel een arbeidsconflict tussen mij en Sien. Ik kan dus op dit moment geen enkele inhoudelijke uitspraak doen in deze kwestie.