vrijdag, augustus 24, 2007

Gevraagd telefonistes m/v

In verband met onverwachte drukte zijn wij op korte termijn op zoek naar representatieve medewerkers voor ons perscentrum.

Je moet beschikken over een goede beheersing van de Nederlandse taal. Beheersing van het Engels, Duits of Frans is een pre. Je moet stressbestendig zijn en niet bang voor honden. Ook niet voor valse.

Wij bieden je een prettige functie in een dynamische werkomgeving. En uiteraard een cao-conform salaris op basis van leeftijd en werkervaring.

Sollicitaties kunnen gericht worden aan Sien.

Bij gelijke kandidaten gaat onze voorkeur uit aan iemand met een hekel aan katten.

11 opmerkingen:

Jan Paul zei

Die laatste regel moest van Sien.

Ebenvenuto zei

Hooggeboren mevrouw Sien,

Ik heb een mooie zware telefoonwoef.
Ik beheers alle lichaamstalen.
Ik jank op exact de juiste momenten en irritante lui verjaag ik met mijn winden.
Ik ben katonvriendelijk.
Ik ben konijnvriendelijk
Ik heb verder geen eisen.
Ja één. In de lunchpauzes een pensstaafje. Nee, twee.

Hoogachtend

Ebenvenuto (Stamboomnaam)
Roepnaam: Biggels.

teuntje zei

Naast Biggels aka Ebenvenuto, die dus nog een stamboom heeft ook, adviseer ik een uitzendbureau (van het menselijke soort, niet van dieren). Of een paar opgewekte zwartwerkende studenten.

Zelf ben ik hopeloos. Mijn talen zijn allerbelabberdst en ik vind de meeste katten best lief (maar Siamezen en zo vind ik eng), al vind ik veel honden liever (behalve de exemplaren van vechtersrassen die het ongeluk hadden bij stoere tattoo-macho's terecht te komen die via hun arme hond hun agressieve mannelijkheid denken te moeten bewijzen). Ik hou ook niet van werkeilanden.

marieke zei

Uhhh is dit voor Sien of voor Bibi en als het voor de laatste is betaald die dan beter dan Sien. Want wat betreft salaris is het managen van Sien een hondenbaan.

Sien zei

Ebenvenuto, jij bent aangenomen.
Marieke, jij bent ontslagen.

Teuntje, ik heb Monsterboard gebeld, maar gezien hun naam vrees ik dat ze alleen siamezen leveren.

FRank zei

Ik wil best meehelpen, hoor, als opgewekte, zwartwerkende student. En ik ben erg gul met krabbelen achter oren.

bibi zei

Kom ik doodmoe thuis, is het huis veranderd in een werkeiland. Mijn hond zit op een stoel te roken achter een scherm en Jan Paul is met een van de telefonistes uit eten. Hellup!

marieke zei

Hohoho Sien, dat moet dan wel met een Gouden Handdruk. Dat staat in mijn contract.
@ bibi, don't worry, dat was ik die telefoniste die met Jan Paul uit eten was. Was in het kader van contractonderhandelingen.

bibi zei

Telefoniste jij?

marieke zei

Ja, het leek me wel een goede carrièremove. Maar uiteindelijk mag ik nu koffie doen en catereren. Maar volgens Jan Paul zijn er wel degelijk doorgroeimogelijkheden.

Anoniem zei

hallo allemaal ben een 27 jarig meisje dat zot is van hondjes en werken . plus heb een fijne stem :) en heb al gewerkt als telefoniste bij de bsu. televerkoop van verzekering enz
dus als ik eventuweel kans krijg zie ik het zeker zitten om voor zo een super hondenliefhebber te werken (claessenscaroline@hotmail.com)