dinsdag, augustus 14, 2007

De komende dagen

De komende week ben ik in de buurt van dit kerkje. Als het goed is, dan is er in het pand waar dat rode autootje voor staat gelegenheid om te internetten. Morgen even geen blogstukje. Dat geeft de technici achter dit blog de kans om het machinepark van dit blog een onderhoudsbeurt te geven. Ook komt er een schoonmaakploeg om alle hoeken en gaten van de berichtjes af te stoffen.

Donderdag komt er weer een nieuw berichtje. En vrijdagmiddag zet ik alle filmpjes van 'Jullie Zomergasten' op het blog (zie van gisteren). Dat betekent dat de links en bijbehorende teksten voor drie uur naar info@janpaulschutten.nl gemaild moeten zijn. Ik denk dat ik ze zelf nog niet kan beluisteren, maar dat maakt verder niet uit.

1 opmerking:

teuntje zei

Ik weet niet waar dat is, maar het ziet er aardig uit, en ik hoop dus dat je het er leuk zult hebben.