zondag, juli 08, 2007

Open podium

De komende 47.2 uur ben ik naar alle waarschijnlijkheid verstoken van internet. Dat betekent dat er een bloggat dreigt te vallen. En dat zou zonde zijn. Daarom bied ik tijdelijk een podium voor lezers die ook wel eens een keer wat willen schrijven. Iedereen is welkom. Voor mijn part zelfs anoniem. Maakt mij niet uit.

De techniek van het bloggen is heel simpel. Alles wordt uitgelegd op de site van Blogger (daar kom je vanzelf op als je rechtsboven op ´aanmelden´ of ´sign in´ drukt). En het wachtwoord heb ik tijdelijk veranderd. Inloggen gaat als volgt:

Username is het e-mailadres van mijn website: info@janpaulschutten.nl
Wachtwoord is: dubromaaktpasechtgoedschoon

Succes!

Ik ben benieuwd.

2 opmerkingen:

Jan Paul zei

Mijn naam blijft altijd linksonder in het berichtje staan. Ook als iemand anders wat schrijft. Daar is even niets aan te doen. Zet dus om verwaaring te voorkomen je naam in de titel. (Of 'anoniem', anders denkt iedereen dat ik het heb geschreven).

Ingrid zei

Jan Paul, dank voor je grenzeloze vertrouwen. Tot nu toe heeft nog niemand je blog paars met roze gemaakt, zie ik. Dus het valt mee.