zondag, juli 29, 2007

Ode aan Sien

Nee, het is niet gelukt om ´Ode aan Sien´ op Youtube te krijgen. Het enige wat ik kon doen is het op een soortgelijke bestandenuitwisselingssite zetten. Daar staat dan een bestand met de naam Sientje. Die kun je vervolgens downloaden en in Mediaplayer afspelen.

Een heel gedoe dus. En alleen voor de echte die-hards lijkt me.

Maar zo werkt het:

Ga naar www.4shared.com

log in met e-mail info@janpaulschutten.nl
wachtwoord: sien

Daar vind je een document dat ´Sientje´ heet en dat kun je downloaden en in WMP afspelen.

En dan krijg je dus een minuut ´Ode aan Sien´ te horen...

4 opmerkingen:

Jeska zei

Ik zit toch op dit moment even uit te puffen van een hectische dag, dus gedoe op de computer is welkom. Je hoort van me. Erg benieuwd!

Jeska zei

Ach, jee ik vind het mooi! Het begint met vogeltjes! Het is Sien op een relax-dag.
Niet een dag dat ze achter yoghurtjattende kippen aanzit.

o,ja ik zag dat de pc-gebruikers onder ons (zoals ik) even een extensie achter het gedownloade bestand moeten zetten, anders werkt het niet.

Jan Paul zei

En die extensie is .wav Jeska? Ik heb ook een pc, maar bij mij doet-ie het meteen.

jeska zei

ja, .wav kan en .mp3 kan ook!