zondag, juli 15, 2007

Mijn Zomergasten III

Rowan Atkinson als de duivel: ´Welcome to hell...´

4 opmerkingen:

bibi zei

Heel heel grappig. Het is de enige filmster die er in het echt (ik zag hem, ik zag hem) knapper uitziet dan op het scherm.

Jeska zei

O, ja is het a handsome devil in het echt?
Hij heeft een mooie uitspraak vind ik altijd.
Zijn stem lijkt niet bij zijn voorkomen te passen. (maar in het echt blijkbaar wel.)
Zoals hij overigens de trappen in het donker en de rookwolken afgaat vind ik ook erg knap.

Ingrid zei

Fijn die filmpjes. Mijn verkouden hoofd wordt er zelfs weer een beetje blij van. (trouwens ook van jouw nieuwe site werd ik vrolijk, Jeska. Wat een mooie foto van Biggels!)

Nieuwsgierigheid laat zich niet door zo'n stom virusje wegblazen natuurlijk: Bibi, WAAR zag jij Rowan Atkinson in het echt? In Londen misschien? Wat gaaf!

Het was mij in interviews al opgevallen dat hij heel charmant kon zijn. En in Johnny English speelt hij zeer overtuigend dat hij knap is. Volgens mij is dat de truc van meer mannen, trouwens. In ieder geval van acteurs. Als je er zelf in gelooft, gelooft de rest het ook. ;-)

bibi zei

Ik zag hem bij de premiere van Johnny English in Tuschinsky. Ik stond op goed moment vlakbij hem. Beterschap, je wordt inderdaad ziek van dit weer.