woensdag, juni 13, 2007

Nat

Dit hier is een baby-zeeotter met zijn moeder.

13 opmerkingen:

bibi zei

O God, daar gaan we weer.

Jan Paul zei

Nou zijn er meer foto´s van moeder en zoon. Maar daarop is niet te zien waar de ogen zitten van het kleine gedrochtje.

bibi zei

Heeftie al een naam? Gedrochtje? Een geduchte concurrent van Knut zul je bedoelen.

FRank zei

Is het echt niet een capibara na een extreme makeover? Tandcorrectie, fohnbehandeling, aapjesverwijdering. Het lijkt me kunnen, hoor.

Jeska zei

Hersens zijn vreemd.
Ik moest aan Duisenberg denken toen ik het diertje zag.
Het zal de hairdo zijn.
Wat dacht je van de naam Ottertje Duisenberg :-)

marieke zei

Moet ik weer een fanclub starten???

bibi zei

Please Marieke, een fanclub, heel graag, ik word lid, dat kan er ook nog wel bij.

marieke zei

Voor jou Bibi, start ik zoveel fanclubs als je maar wilt... Is er eigenlijk al een Bibi-fanclub???

bibi zei

Ja. Er is maar één lid, niet-betalend en alleen actief rond etenstijd.

kees zei

En bedankt.

kees zei

Nee, ho, stop, grapje!

marieke zei

Geeft niets Kees, ik heb ook altijd moeite jou en Sien uit elkaar te houden.

kees zei

Opnieuw: en bedankt.