zaterdag, juni 16, 2007

LEEGLOOP BLOG EDWARD VAN DE VENDEL

BEZOEKERS STAPPEN MASSAAL OVER

Sinds de geruchtenstroom op gang is gekomen dat het weblog van Edward van de Vendel wordt overgenomen vindt er een spectaculaire leegloop plaats. Bezoekers stappen massaal over naar Jessica Goes To India. Ook gastbloggers dreigen met opstappen. Zeker nu de dubieuze Noor Thor B. een belangrijke rol schijnt te spelen in de onderhandelingen met Barclays Bank. De Scaninaviër is al diverse malen met justitie in aanraking gekomen, onder meer voor fraude en afpersing. Ingewijden zeggen dat diverse gastbloggers morgen in een spoedberaad bij elkaar komen.

8 opmerkingen:

Edward zei

Rustig, jongens, rustig...
Oké, Jessica ligt op dit moment een heel klein beetje voor, maar er is echt niets aan de jessica, ik herhaal Niets, met een hoofdletter jessica.

En spreekt er dan niemand hier Noors? Ik zal Thor B's berichtje van jessica dan maar even vertalen voor jullie:

""""Eerst en vooral: ik heb niets te maken met Barclays!
Ik heb alleen maar met Edward gesproken omdat hij zo ongelooflijk vriendelijk is, en een belangrijk schrijver en ook nog eens een Groot Jessica.
En dat ik bij Den Norske Bank werk is gewoon toeval.""""

Dit stond er dus. Nu gerustgesteld? Dit bewijst toch helemaal jessica? Ik voel me dus ab-so-luut niet bedreigd. Door haar. Hoe heet ze. Die naar India ging. Haha. Eén grote grap. Waarschijnlijk ging ze niet. Hoe heet ze dus.

Jongens, kom dus maar weer terug. Kom nou. Als jullie terugkomen heb ik voor iedereen een mooie jessica.

FRank zei

Is dat wel eerlijk? Mag je in woelige tijden van mogelijke overnames gastbloggers Jessica's aanbieden?

Klinkt als omkoping.

Hmmm.

bergelund thor zei

Og jeg snakker HELLER IKKE med Feyenoord.

Edward zei

Zucht.
Thor zegt dus net hier dat hij OOK NIET met Feyenoord spreekt.
Maar hij moest gisteren wel opeens om kwart voor negen al weg.
Nog voordat we onze toetjes op hadden gejessica.

Jan Paul zei

Edward, hou die Noor op een afstand. Leer van de lessen uit het verleden. Welke ellende heeft hij de afgelopen jaren allemaal niet veroorzaakt?

FC Wageningen: Failliet en opgeheven. Door zijn toedoen.
D´66: gedecimeerd. Door zijn toedoen.
Enron: Failliet. Door zijn toedoen.
Het continent Afrika: een broeinest van oorlog, corruptie en armoede. Door zijn toedoen.
De Pangaea: drijft in gestaag tempo uiteen. Vulkaanuitbarstingen, tsunami´s en aardbevingen veroorzakend. Door zijn toedoen.

ministers Al Sahaf en P.S. Gerbrandy zei

Er is niets aan de hand, u kunt gerust gaan slapen.

John zei

Op zich wel een interessant weblog, dat van Edward van de Vendel. Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren, maar dan zie ik er wel mogelijkheden voor.

geen storylezer zei

Tjee, wat ik nou las over Edward... op zijn blog, want zelf lees ik geen roddelbladen...