dinsdag, juni 12, 2007

Kopregelverzinwedstrijd!

Nee. We wíllen niet eens weten wat hier werkelijk aan de hand is. Daarom direct door naar de kopregelverzinwedstrijd. Een paar schoten voor de boeg:

- Weinig animo voor Spencer Tunick in Vaticaanstad.
- Nieuw dopingmiddel blijkt ongewenste bijwerkingen te hebben op Telekomploeg.
- Zigeuners bestelen nu ook fietsers.
- Na ongeluk met geslachtdeel in kettingkast nog maar vier deelnemers aan nudistenfietsvierdaagse.
- Buikgriep dwingt wielerformatie tot drastische maatregelen.

14 opmerkingen:

jeska zei

De meest voor de handliggende is natuurlijk:
‘Kontregelverzinwedstrijd’
Maar die is een beetje flauw.
Ehm…
Er schiet ineens een zin uit een film in mijn hoofd:
‘Travel light, that’s what I always say!’
Hm… kan beter

Jan Paul zei

Uit testresultaten blijkt: aambeiencrème slecht voor zadels.

kees zei

Die sjaal!

Jan Paul zei

Ja daar loop je echt voor lul mee.

jeska zei

Verdorie, ik las in het magazine psychologie gisteravond dat mannen leuker zijn dan vrouwen (qua humor :-) Dat kan toch zomaar niet?
Hierbij nog een poging…
De (aangeklede) afro-amerikaanse jongeman op de fiets denkt beslist: ‘Verder dan het leren fietsen integreer ik niet.’
Hm…
Miebeth help! Doe ook eens een poging!

Miebeth zalfjes zei

Christine le Duc nieuwe kledingsponsor Raboploegen.

jeska zei

Kijk, dames hebben ook humor :-)

bibi zei

Uit onderzoek blijkt: spatborden op damesfiets niet langer nodig.

Jan Paul zei

Ik moest even nadenken over die laatste, maar nu begrijp ik dat het achterste van de dame op de fiets inderdaad de functie van spatborden heeft overgenomen.

Anoniem zei

Heel goed Jan Paul, dat bedoelde ik, dat billen de opspattende regen tegenhouden. Maar ja zoals Jeska al zei: vrouwen kunnen het allemaal wat minder goed onder woorden brengen als het om humor gaat.

bibi zei

Dat ben ik dus hierboven

coen zei

Testrit push-upzadels verregend.

coen zei

Puzzelrit van sauna De woeste hoeve valt enigszins in het water

coen zei

Voorbereidingen voor 'Groeten uit de jungle deel 3' in volle gang.