maandag, juni 04, 2007

Griffel

En biebje heeft er een griffel bij... Jippie!

24 opmerkingen:

Henk de vries uit Workum zei

Het is een schande dat jouw ´Zoop in India´ geen griffel heeft, Jan Paul.

Jan Paul zei

Vind ik ook, Henk de Vries uit Workum.

Wim Smit uit Mijdrecht zei

Ik sluit me helemaal bij Henk de Vries aan.

Wyts Kneutjes uit Helmond zei

Ik ook!

Thomas zei

Gefeliciteerd Bibi! Verdiend!

marieke zei

Gefeliciteerd, Bibi.
En Henk, WIm en Wyts: Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Eventuele opmerkingen en klachten kunt u uiten bij de CPNB. Daar zal zorg worden gedragen voor een correcte behandeling en afhandeling.

Henk, Wim en Wyts zei

Nou, dan komen wij mooi met een klacht!

ted zei

Hartelijk gefeliciteerd, Bibi en Jan Paul! - Tractééééruh!

Edward van de Vendel zei

Ik ben heel Blij! BBBB forever!

marieke zei

Jaaa, goed idee, Ted! We willen taart!

Thomas zei

En dit is misschien ook het goede moment om te zeggen dat de fans van het Beestenboek reikhalzend uitzien naar een eventueel vervolg...

ted zei

Ja, maar eerst gebak en/of taart!

Jeska zei

Gefeliciteerd!!!

En jouw griffel, Jan Paul, komt er de komende jaren vast ook aan!
En anders zal ik, zodra ik weer in de boekhandel ben, stiekem op al je boeken een griffel tekenen. Niemand die dat ziet. Denk ik...

Jan Paul zei

Dan teken ik een gouden penseel op jouw boeken, Jeska!

Jeska zei

Dat vind ik leuk! Deal!
Ik ga zo snel mogelijk aan de slag :-)

Richard zei

Hoera voor Bibi!

annelies voorheen uit groningen zei

Wat fijn!
Ik ken jullie alleen als schrijvers, nou ja, alleen... alsof dat al niet mooi genoeg is. En ik lees dit blog regelmatig. Daarom kreeg ik toch in commissie een feestgevoel.

En Jeska... ben jij dat Jes?! Jes die wel in Groningen kwam, Jes van o.a. het heksenboek, van wie ik het adres kwijt ben sinds we allebei verhuisd zijn?!
(Sorry Jan Paul, dit hoort natuurlijk niet, maar een penselende Jes: bij die herinnering naast dit nieuws werd ik nog vrolijker!)

Jeska zei

Hee Annelies!
Sorry Jan Paul, je blog is ineens een soort ‘opsporing gezocht’ geworden!
Ja! Ik ben het :-) Laat je weten hoe het met je is?
Dit is mijn mailadres: post@jeskaverstegen.nl
Als je het leuk vindt kan je meteen even mijn website zien (www.jeskaverstegen.nl)
Jan Paul dank voor het lenen van je webspace!
Zal ik betalen met een feesttaart?!

Jan Paul zei

Nee Jeska, liever geen taart. Ik reken gewoon bemiddelingskosten à 8,95 pp.

marieke zei

spotgoedkoop! je moet de prijzen van je dating/contactbureau echt even updaten...

Jeska zei

Wat saai! Geld?
Wat dacht je van een fles whisky?
Dan krijg je niet alleen die griffel! Dan kom je ook in de jury :-))

Jan Paul zei

Nee Jeska, want als jij griffels op mijn boeken gaat tekenen, dan worden die ineens een succes. Dan komen er nog meer mensen op dit blog, zodat nog meer mensen elkaar ontmoeten. Dan zit ik met al die flessen whisky en dan moet ik een drankwinkel openen.

Dat kan ik er écht niet bij hebben.

jeska zei

Kijk, daar heb jij weer gelijk in.
Dan ga ik verwoed verder met het zogenaamde griffelen der JP-boeken (geheime code voor deze actie) Ik heb zojuist extra goud besteld.
Ik houd je op de hoogte van mijn vorderingen!

bibi zei

Jongens hallo, het is middernacht kom net thuis van lezingen en vind de felicitaties. Dank jullie wel. Ik was in Limburg en daar heb ik het gisteravond alleen gevierd met wijn en asperges en daarna ben ik naar de Maas gelopen en heb het pontje genomen van Limburg naar Brabant en daar zag ik een weitje met koeien en een vijver met kikkers en daar ben ik in het gras gaan zitten. Het laatste pontje ging om half tien terug dus ik moest nog rennen. En toen ben ik nog een paar keer op en neer gevaren want de veerman (wat een mooi beroep) moest toch nog drie keer heen en terug en heen en terug. En ik mocht mee en de zon zakte in de maas die griffelzilver door het land zwierde. Dank jullie wel, en henk en Wim en Wyts, stiekem ben ik het wel met jullie eens. Eeuwig zonde. En wat leuk dat twee oude kameraden (Jeska en Annelies)vandaag samen zijn gekomen. Dag!