vrijdag, juni 29, 2007

Dit blog deze zomer

Ja, ik weet het. Ik verwaarloos dit blog momenteel schandelijk. En daar is geen enkel excuus voor. Geen enkel. Nou ja, behalve dan dat we telkens te laat aankomen op de enige plek met internetverbinding. En dat we verder nergens terecht kunnen. Maar vanaf maandag verandert dat. Want dan zijn we weer terug.

Het goede nieuws is dat er verder geen bloggaten meer zullen vallen. Ik blijf de hele zomer 24 uur per dag op kruipafstand van een computer met internetverbinding.

Verder gaat dit blog net als Hilversum over op de zomerprogrammering. Dat betekent dat de hoogtepunten uit het verleden de revu nog eens zullen passeren. Ja, als de publieke omroepen met een door ons gefinancierd miljoenenbudget schaamteloos programma's als Ter land, ter zee en in de lucht en Herexamen mogen herhalen, dan mag ik het ook. (Ik financier dit blog momenteel helemaal zelf. Je moest eens weten wat dat allemaal kost...).

Maar elke dag komen er ook weer verse postings, met even scherpe als rake commentaren op de actuele ontwikkelingen. En, natuurlijk, Miebeth. Zij houdt niet van vakanties en blijft gewoon doorwerken.

Tot maandag!

3 opmerkingen:

teuntje zei

En die meneer P, de bovenbuurman, in vele opzichten een wonder, die tijden geleden werd aangekondigd (als ik me met de P de juiste initiaal herinner)... hoe zit het met die verhalen? Of volg ik dit blog niet regelmatig genoeg? Hij is nu natuurlijk ver van je bed, maar straks, op kruipafstand van comp met internet...
Geniet nog even! Bibi ook! En Sien helemaal!

Ingrid zei

Ja, ik mis meneer S ook! Hopelijk wordt hij een van je zomergasten.

Even blogvrij zijn geeft je de kans de batterijen weer op te laden. (niet dat je stukjes uitgeblust waren hoor)

Dus geniet nog maar lekker, daar in Drankrijk. Dan genieten wij straks weer van je stukjes.

marieke zei

Hoera, mijn leven is weer een stuk minder leeg met de postings van Jan Paul. :)