vrijdag, juni 15, 2007

BOD BARCLAYS OP BLOG VAN DE VENDEL

Barclays Bank heeft zojuist een bod gedaan op het weblog van Edward van de Vendel. Om welk bedrag het gaat is nog niet bekend. Aangenomen wordt dat het om enkele miljoenen gaat. Er gaan al langer geruchten over partijen die het blog wilden overnemen. Fortys en Rabobank waren ook in de race, maar haakten uiteindelijk af. ´Vandaag was het weer raak´ aldus een woordvoerder van Fortys. ´Edward´s blog lijkt een hangplek voor polemisten. Daar willen wij liever niet mee geassocieerd worden


Als Edward´s blog inderdaad overgenomen gaat worden, dan zou dat wel eens het einde kunnen betekenen van de bijdragen van Van de Vendel zelf en zijn gastbloggers, zeggen insiders. ´Ik ken hem een beetje´, zegt een vriendin die anoniem wil blijven, ´en Edward lijkt me niet het type dat voor een bank gaat schrijven.´

Noch Van de Vendel, noch Barclays Bank waren vandaag bereikbaar voor commentaar.

5 opmerkingen:

kees zei

Zeg, Jan Paul, wel eens overwogen een gastblogger in te huren?

Jan Paul zei

Ik zou graag willen, maar die belachelijk hoge bedragen die Edward aan zijn gastbloggers geeft kan ik nooit betalen.

Alexander zei

In dit geval voorzie ik een uittocht van alle bloggers van Edwards weblog. Naar een onbewoond eiland ofzo.

Jan Paul zei

Dat lijkt mij de enige optie.

bergelund thor zei

Først of fremst: jeg har ingenting å gjøre med Barclays!
Jeg har bare snakket med Edvard vd V fordi han er så veldig vennlig, og en veldig bra forfatter, og en veldig Stor Mann.

At jeg jobber ved Den Norske Bank er bare en tillfeldighet...