woensdag, april 18, 2007

Sorry

Nou ja, ik hád mijn laptop dus bij me (slecht idee, twee keer in- en uitpakken bij de douane heen en twee keer in en uitpakken bij de douane terug. Bovendien weegt die van mij dertig kilo). Maar een internetverbinding op de kamer kostte 20 pond extra. In de lobby was gratis wi-fi, maar daar was weer geen stroom en mijn accu is kapot.

Verder was Londen natúúrlijk the place for me. Wat we vanwege het mooie weer vooral gedaan hebben is lopen. Heel veel lopen. De musea komen wel een keer wanneer het regent. Gisteren waren we wel in het Tate Modern en daar moest ik erg lachen om het schilderij dat je hierbij afgebeeld ziet. Het is van Adam McEwen en hoort bij een project dat ‘The Wrong Gallery’ heet.

5 opmerkingen:

Edward van de Vendel zei

Welkom terug, Jan Paul!
En inderdaad een fantastisch werk - ben benieuwd naar andere dingen van deze kunstenaar...

ted zei

Neem je nou de volgende keer je laptop níét mee?

Jan Paul zei

Ik heb via google meer werk van hem gevonden, Edward. Ik vind hem erg interessant. Ik zou er alleen geen blogstuk over kunnen schrijven.

Ted, volgende week ben ik weer weg. En dan neem ik zéker geen laptop mee. Maar ik blijf wel bloggen.

ted zei

Waar ga je nóú weer naartoe?

Jan Paul zei

Naar Bologna.