vrijdag, april 13, 2007

London

London is the place for me, London that lovely city.
You can go to France or America, India, Asia or Africa.
But you must come back, to London city.


Nou ja, geen idee of deze beroemde woorden van Lord Kitchener waar zijn. Want ik ben er nog nooit geweest, behalve dan op Heathrow en Gatwick. Maar vanaf morgen verandert dat. Want tot en met dinsdag bezoek ik de stad die vooral bekend staat om het feit dat Truus van Hanegem, Fons de Poel en de Dalai Lama er geen van allen geboren zijn.

De computer gaat mee voor actuele reportages vanuit de hotelkamer. Maar mocht er daar een probleem met de verbinding zijn, dan vrees ik dat ik niet alle internetcafés af ga om te posten.

10 opmerkingen:

Ingrid zei

Leuk, Londen! Ga je erheen voor een boek of voor de lol (of allebei)? Wat wil je allemaal gaan zien?

Wel uitkijken met oversteken hè? (oprechte bezorgdheid hoor, ik ben ooit bijna geschept door een motor. ondanks de toerist-vriendelijke voetgangersteksten op straat: LOOK LEFT - LOOK RIGHT - LOOK LEFT. Je hele verkeersinzicht raakt er in de knoop van dat linksrijden)

Als ik weer eens naar Londen zou gaan (mijn laatste keer was erg lang geleden), zou ik het nieuwe film- en tvmuseum bezoeken!
(nee hoor, dit is geen hint. helemaal niet. zelfs niet een beetje. ook niet als ik zeg dat ze er ongetwijfeld geweldig materiaal hebben over de door jou zo bezongen Britse komieken. echt niet!)

bibi zei

Hoi Ingrid, We gaan voor onderzoek. Voor mijn nieuw te schrijven boek. Maar dat onderwerp is geheim.

ted zei

De (kunst)musea zijn GRATIS! Voor speciale tentoonstellingen moet je wel betalen, maar de vaste collecties zijn natuurlijk al om te zoenen!
Have a lovely time!

Ingrid zei

Hoop dat jullie dit nog lezen: heel veel plezier in Londen! (ik ben nu wel vreselijk nieuwsgierig geworden natuurlijk, Bibi! binnenkort een scoop op dit blog?)

Lilli zei

Veel plezier ;-). Klinkt goed en het schijnt er ook heerlijk weer te zijn...

Lilli zei

stil he?

...

Kees zei

Heel stil.

Gina zei

hahahahaha

bibi zei

ik moest ook heel erg lachen.

Jan Paul zei

LIEFHEBBERS VAN DEZE FOTO OPGELET: IN DE COMMENTS VAN 8 MEI BIJ JOCHEM MYJER STAAT EEN EXCLUSIEF INTERVIEW MET HET PLAATJE.