vrijdag, april 13, 2007

Kopregelverzinwedstrijd!

Het ziet er leuker uit dan het is. Voor de gibbon tenminste, want alleen de banaan in zijn hand is niet van plastic. Maar goed, we doen net alsof het allemaal anders is. Want het is weer tijd voor de kopregelverzinwedstrijd! Een paar schoten voor de boeg:

- BÛÛÛRP!
- Eerste gibbon als internetmiljonair.
- Mijn verzorger zei nee. Ik zei van wel. Toen zei-die ´waarom wedden we?´ Toen zei ik ´wedden voor duizend bananen dat ze Ariane gaat heten?´
- Bananen maken niet gelukkig.
- Ik dacht, als zelfs Gordon en Joling succes kunnen hebben, dan kan ik het ook.

7 opmerkingen:

Jan Paul zei

Jackpotwinnaar van fruitautomaat in Las Vegas blij met prijs.

Lilli zei

banaantje?

Jan Paul zei

Heeft er iemand Rennies?

Ingrid zei

Nieuwe zomerhit nu al groot succes wegens clip met aap

Ingrid zei

Diepgravend dubbelblind onderzoek naar smaakverschil tussen Chiquita en Max Havelaar banaan door kenners

Jan Paul zei

Kijk voor je, man. Heb je soms nog nooit iemand een banaan zien pellen met z´n voet?

coen zei

Vette bonussen nemen ook in het dierenrijk verontrustende vormen aan.