vrijdag, april 27, 2007

Koffie?

De laatste echte dag in Bologna alweer. En dan niet eens in Bologna maar in Venetie. Maar het leukste verhaal van Bologna? Dat kwam dan weer uit Amsterdam. Want op Schiphol kwamen we een bekend schrijfster en haar uitgeefster tegen. Ik noem geen namen, maar ik heb het hier over Francine Oomen en Paulien Loerts. Dat had gewoon gekund, ware het niet dat zij de dag ervoor al hadden ingecheckt en op het vliegtuig stonden te wachten. Nou ja, hadden ze dat laatste maar gedaan. Want dan waren ze niet gaan koffie drinken om te vergeten om in het vliegtuig te stappen. Ja, echt. Alle vluchten waren vol. Dus pas 24 uur later arriveerden zij in Bologna. Elk voordeel heb zijn nadeel, de twee kwamen heerlijk gebruind terug van een vrolijk dagje Bergen aan Zee.

4 opmerkingen:

Jan Paul zei

PS Ik heb keurig gevraagd aan Paulien of ik dit stukje mocht plaatsen.

marieke zei

Braverik!

bibi zei

Zorg maar dat je het vliegtuig terug niet mist want de hond zit al 72 uur op de uitkijk. Haar kopje is al bijna met de spijltjes van het balkon vergroeid. En als we niet oppassen kukelt ze er zo tussendoor, omdat ze vergeet te eten.

Jan Paul zei

Goed dan. Dan kom ik vanavond wel thuis...