dinsdag, maart 13, 2007

Ingewikkeld

Jahaa, kijkt u maar eens goed. Er is geen trucage aan te pas gekomen, op de gele rook na. En omdat het nog steeds humorweek is op dit blog, maken we er ook een kopregelverzinwedstrijd van. Al weet ik er even niet zo snel een. Behalve:

- wereldrecord met-je-tanden -dubbelgevouwen-aan-een- vreemd-paars-ding -hangen verbeterd naar vier dagen, drie uur en dertien minuten.
- Ooh, dus daar komen die tandafdrukken op mijn kapstok vandaan...
- Nee, ik wil niet weten wat Freud hiervan zou denken.

4 opmerkingen:

marieke zei

Tandartskosten voor circusartiesten niet langer in basisverzekering

Jan Paul zei

Ja, en wat u niet ziet is dat ze ondertussen ook nog eens het Chinese volklied in een prachtige a capella-versie zingen.

ted zei

Ik kan dat ook! Met mijn ogen dicht zelfs wel!

Mathijs zei

-Zul je net zien: moet je niezen.
-Fotoshoots China's Next Top Model worden steeds zwaarder.
-'Ja tegenwoordig zit de tandarts weer in 't pakket..Of niet?'
-Nieuw opbergsysteem voor irritante kinderen van Telsell werkt niet helemaal zoals gewenst