zondag, februari 11, 2007

Foto 2

Toen ik eergisteren aan het hardlopen was, zwaaide een mannetje van een jaar of drie precies zo naar mij. ´Hé´, zei-die erbij, alsof we elkaar elke dag tegen kwamen. Vandaar dat ik dit de leukste foto vind uit de serie van pasgeboren Bengaalse tijgers. Later op de dag deel drie in de rubriek ´schattige knuffels´.

En dan nog even iets heel anders. Er zit schot in het ´Pipi Langkous naakt´-mysterie. Er is een soort powerpoint presentatie waar ze naakt in voorkomt. Het zal wel weer zo´n leuk bedoeld maildoorstuurdingetje zijn, waar ik over het algemeen niet van hou. Googel dus op ´powerpoint´ en ´pipi´ en u zult hem ergens vinden. Voor mij werkt het niet, want ik heb geen powerpoint op mijn computer.

3 opmerkingen:

Jan Paul zei

Ai. Voor de laatste foto zult u toch echt tot morgen moeten wachten...

ted zei

Kom op met die foto! Wij willen smelten van vertedering!

Jan Paul zei

Geduld...