woensdag, januari 03, 2007

Taggen

Wat wil elke blogger? Gelezen worden. En daarom is er iets bedacht waarmee je de bezoekers van het ene blog naar het andere kunt lokken. Het heet ´taggen´ en het is een soort blogestafette. Een weblogger moet vijf geheimen van zichzelf verklappen. Daarna geeft hij het ´stokje´ door aan een volgende die ook weer vijf geheimen over zichzelf prijs geeft. Zo heeft Gerbrand Bakker eergisteren Ted van lieshout getagd. En vandaag kreeg ik het stokje van Ted.

Morgen leest u welke vijf geheimen ik heb. En aan wie ik het stokje door ga geven.

8 opmerkingen:

marieke zei

SPANNEND!!! Ik ga deze blogpagina meteen instellen als startpagina, zodat ik morgen meteen kan smullen van de geheimen van Jan Paul! Dat moet smeuïg worden.

miebeth zalfjes zei

Ik distantieer me op voorhand.

freek, seth en youp zei

Wij ook.

bibi zei

en ik ook

bergelund thor zei

It is I who is Jon Pols nuumber one sikret. We kissed in '85. But he do not wanna rejmember. Well. Nou you all now.

Jan Paul zei

Nee Thor, ik vrees dat dat mijn hond was... Sorry.

marieke zei

voor de zekerheid distantieer ik me ook bij voorbaatvan alles wat maar de schijn kan hebben dat ik er ook maar enigszins bij betrokken zou kunnen zijn...

bergelund thor zei

Yes right. And it was sikker alsow de dog det said: det wos so grejt, cen we staj togedder for de rest of owr leives me jon pol skutte and u thor bergelund whoo I luf so musj?
Jeg husker disse ord, Jon Pol Skutte!!
Husker meens rejmember (becos after al dees years you stil doont spik my lengjuage, for fy faen.)