woensdag, januari 10, 2007

Oorzaak en gevolg

Als Bibi een dagje weg is, zoals vandaag, dan komt het nog wel eens voor dat ik haar tegemoet kom met Sien. Het vervelende daarvan is dat Sien op zo´n dag altíjd denkt dat we Bibi gaan ophalen. Ook als ik haar gewoon uitlaat. Ze loopt dan hysterisch rond en houdt alles en iedereen in de gaten. Vandaag was het nog erger. Sien gaf aan dat ze heel nodig naar buiten moest. Ik had haar net uitgelaten, dus ik dacht dat ze ziek was en dus enorme haast had. Maar dat was niet het geval. Sien had oorzaak en gevolg door elkaar gehaald: we komen Bibi vaak tegen als we naar buiten gaan, dus als we naar buiten gaan dan komen we Bibi misschien tegen.
Het vervelende was dat ik vanwege de haast geen jas had aangetrokken en mijn sleutels was vergeten. En de bovenbuurman doet nooit open. Hij reageert niet op de bel omdat hij toch nooit bezoek verwacht. En zo stonden we daar in de regen. Maar gelukkig kwam de onderbuurvrouw snel thuis, en die had een sleutel.

4 opmerkingen:

ted zei

Jeetje, loopt Sien rond met een Vuitton tas?

Jan Paul zei

Alleen op doordeweekse dagen. Als we écht uit gaan, dan loopt ze met speciaal voor haar gemaakte tassen van Gucci en Dolce & Gabanna.

Lilli zei

volgens mij is Sien de liefste hond van nederland en belgie samen...

ted zei

Maar wel erg verwend, met dr tassen van Vuitton, Gucci en Dolce @ Gabanna, en waarschijnlijk wil ze de deur niet eens meer uit als ze niet op haar pumps van Jan Jansen mag! Om nog maar te zwijgen van het feit dat ze enkel Evian drinkt uit een flute.