donderdag, januari 11, 2007

Commercieel

De dagen zijn nog kort en de avonden lang. Het is nog niet bepaald weer om in de tuin te zitten. De kijkcijfers zijn dus hoger dan anders. En toch hebben de commerciële tv-stations Nederland bedacht dat het niet de tijd is voor de beste en duurste programma´s. Waarom niet? Omdat er in januari nauwelijks gekocht wordt. Pakken wc-papier, zeep en pindakaas verkopen het hele jaar door. Maar parfum, auto´s en televisies kopen we niet in januari. We hebben ons in november en december al suf gekocht. Verzekeringen zijn nog in december afgesloten. En onze portemonnees zijn leeg. Daarom willen maar weinig bedrijven nu adverteren.
Alleen fans van Regilio Tuur, Stella Gommans, Suze Mens, Dieter Troubleyn, Jasmine Sendar, Thomas Berge en Geert Hoes komen volledig aan hun trekken. Verspreid over twee netten dansen zij de komende weken op het ijs.

18 opmerkingen:

marieke (paparazzi & BDT-watcher) zei

ik heb geruchten gehoord dat een zekere mevrouw Dumon Tak vanmiddag meedoet met de audities voor het ijs-festijn op rtl 4. Zij wil als onbekende bekende nederlander haar sterrenstatus voor 2007 veilig stellen...

Jan Paul zei

Ben jij dat in die blauwe BMW voor onze deur? Met die telescooplens?

p.i. marieke zei

nee, ik ben diegene in die paarsblauwe (blaars heet die kleur volgens de garage) Twingo, met die verrekijker.

marieke zei

die in de bmw die komt voor jou... sinds je bent begonnen over verovering van canna enzo, staat hij voor je deur te posten.

Edward van de Vendel zei

Forget Canna, mevrouw Marieke. De verovering van een heel ander eiland is zojuist ingezet. Zie hierover later vandaag, vanavond, of vannacht op een geheel ander weblog.
En gaat u nu opzij met die baarse Twingo van u? Andere bdt-watchers & leden van de vihaterjonpolskuttevereniging moeten ook een kans krijgen, toch?

BBIQ * zei

Het wordt een spektakel kan ik jullie verzekeren: ik doe namelijk mee op mijn noren.
*bb-ice-queen

bergelund thor zei

Welll, Jon Pol Skutte, siems uur own weif likes Noren...

marieke zei

sorry edward, ik had je niet gezien... je mag anders ook wel even bij mij in de auto komen zitten watchen. Is heel gezellig zo met de wind die er om heen giert en de regen die op het glazen panoramadakje klettert...

marieke zei

PS Bergelund, we moeten nog eens doorpraten over die affaire met Jan Paul, die man in die bmw met telelens is geïnteresseerd in je verhaal en heeft connecties met divers kwaliteits entertainmentbladen als party en privé.

Jan Paul zei

Weif? Weif? Thorremans? Noem jij Bibi een wijf? Weg met je.

Jan Paul zei

Marieke en Edward, kom anders gewoon even binnen. Bibi heeft net thee gezet.

marieke zei

thee met zo'n schuimding erbij?

Jan Paul zei

Zo´n vieze merengue? Nee, gelukkig niet. Die heeft Bibi allemaal opgepeuzeld. We hebben wel de Nieuw Amsterdam chocolaatjes aangebroken. Die zijn erg lekker.

marieke zei

Die Nieuw Amsterdamchocolaatjes zijn hier al heeeeeel lang op! Leuk was ook om te raden wat voor chocolade er in zou zitten. melk... puur...

ps en ik vind die merengues wel heel lekker!

ted zei

Of het melk of puur was zag je aan de binnenpapiertjes! De zilverpapiertjes waren melk en de goudpapiertjes puur.
Wel gek: er is één chocolaatje dat weigert opgegeten te worden. Er staat een vrolijk zwaaiend jongetje op tegen een gele achtergrond. Er zit een goud papiertje in de wikkel dus het is puur, waar ik sowieso al minder van houdt, dus ik laat het chocolaatje leven.

ted zei

Oei, dat moest "houd" zijn zónder t!

marieke zei

@ted; ja ssssst van die papiertjes had ik al snel door, maar mijn collega's niet... (had er mee te maken dat ik er al 4 op had en de rest nog maar 1)

bibi zei

Marieke, ik zal merengues voor je maken. Mariengues. En ik heb vier chocolaatjes op, allemaal zilver, allemaal melk. Ik wist niet dat er puur tussen zat. Ik ga die doos plunderen. Kijk vanavond naar de ijsdansers, die met die scherpe punten ben ik dus.